Work from home
Altfel se vede munca de acasă, de la un birou frumos aranjat!
A avea un birou la domiciliu poate părea un vis imposibil, dacă nu ai sufuient spațiu pentru amenajarea unei zone de lucru. Noi ne-am gândit la acest lucru când am creat apartamentele cu 4 CAMERE din cadrul noului ansamblu Romco Rezidențial din Drumul Gura Caliței nr.100, aflat în sectorul 3 al Capitalei.
Este ușor să încadrezi unul în casa ta când știi exact de ce ai nevoie ca să poți lucra. Pornind de la ce își doresc majoritatea celor care, fie lucrează de acasă, fie își împart timpul de muncă între sediul firmei și casă, arhitecții noștri au desenat în apartamentele cu patru camere și una destinată lucrului la birou, care oferă lumină, ieșire pe terasă, pentru minutele de pauză de cafea și suficient spațiu pentru ca, după program, în cameră să se poată locui, dacă se dorește acest lucru.
Pentru aceasta este nevoie de puțină planificare, astfel încât zona de lucru, o dată închisă, să nu încarce spațiul de relaxare afterwork.
Iată câteva moduri în care poți profita la maximum de perimetrul disponibil și îl poți face să pară superorganizat:
– Economisește spațiu prin depozitarea și organizarea eficientă cu rafturi, sertare și alte soluții de birou!
– Păstrază arhivele departe de vedere, în spatele unor uși glisante sau pune documentele în bibliorafturi și aranjează-le într-un dulap!
– Adăugă piese în spațiul de lucru, care să favorizeze creativitatea, fără a-ți distrage atenția de la sarcinile pe care le ai de îndeplinit!
– Fă din zona de lucru o extensie a casei cu câteva accesorii decorative în stilul general al locuinței!
– Adaugă fotografii înrămate sau depozitează-ți instrumentele de scris într-o cană decorativă!
Desigur, în cazul în care nu dispui de o cameră separată pentru birou poți aplica regulile de mai sus „la scară mică”, încadrând biroul în spațiul disponibil sau optând pentru un birou modular, care să poată fi pliat după program, desigur, dacă nu lucrezi la un computer de tip desktop.